2 abril, 2014

2ª ACTA ASSEMBLEA ORDINÀRIA

Data: 06/02/2014 , a les 20.00h

Assistents:

Rebecca Martin Skilton, Sofie Vandereycken, Sergi Cantos, Karin Herbolzheimer, Xavi Ramos, Gemma Cera, Joan Navas Bonet, Susana Canalda Martinez, Marta Barberà, Eliseu T. Climent, Anna Ibañez, Meritxell Torregrosa, Arantxa Roncal Aliñó, Silvia Vilar Morales, Carlos Franganillo Munt, Gaby Rosales, Rosa Bou Torretnt, Carles Diego Mañosa, Leire Miñambres Saez, Betlem Mongrell, Elena Gorriz Borrego, Natalia Gómez, Marga Mazo Martínez, Rosa Quesada Martínez, Patricia Paladini Adell, Marc Pitarch Salgado, Agatha Estera, Cristobal Montoro, Cristina Viñallonga, Sergs Clemente,

Presideix: Marga Rodriguez Viles,

Secretaria: Ana Blasco

Vocals: Judith Güell i Carol García.

ACTA:

Es llegeix l’acta de l’ultima Assemblea i s’aprova per unanimitat.

Seguidament en Javier Asensio ens presenta els resultats de la loteria de Nadal del 2013:

Aquest any el número ha resultat premiat però, per altra banda, hem recaptat una mica menys que l’any anterior, la diferència és de 72€ entre els dos anys.

Fins ara l’AMPA no ha jugat a la loteria, es valora si l’ any que ve, comprarà alguns números.

A continuació es fa un recordatori de diverses activitats que es faran pròximament          .

ANUNCIS BREUS

• Xerrada del Adam Martin, Presenta Ana Blasco,

expert nutricionista, presentant el llibre: “ Menjar sà per a ser millors” el proper 27 de Març a les 20.00 h a l’ escola.

• “Barcelona Màgic line”, Presenta: Marta Barbara

Cursa solidària que organitzen varies mares de l’ escola. Hi ha diversos recorreguts amb diferents distàncies. Totes les donacions econòmiques seran per l’unitat de malalties de Sant Joan de Déu. Es farà difusió per correu electrònic i per WEB escola.

Comissió Biblioteca

Presenta; Marga Rdguez Viles.

S’ha posat en marxa el servei d’Aula d’Estudi.

S’ha pogut acabar la catalogació de llibres de la biblioteca amb el pressupost acordat per l’escola, per la qual cosa finalment no farà falta invertir més diners. En breu es farà el servei de préstec.

Comissió Festes: Festa de la Primavera

Presenta: Gaby Rosales: la data és el dissabte   15 de març, de 10 a 14.00h, el tema serà el circ, es presentaran varis tallers, hi haurà paradetes d’ Amunt, llibres de 2ª mà (comissió Biblioteca), Pastissos i begudes pel viatge de fi de curs, paradeta de l’ armari solidari, paradeta d’audiovisuals per reservar el DVD de les diferents cantates de Nadal. A la vegada hi hauran diferents tallers pels nens i actuacions especials.

Comissió Audiovisuals:

Presenta Natàlia Gómez

Es va gravar la cantata de Nadal, es muntarà en breu, la idea és penjar-la al WEB en baixa resolució ja que pesa molt i el servidor no ho aguanta.

Es vendran els DVD a 5€ sota comanda a la festa de la primavera.

Dels diners sobrants es compraran 2 discs durs per fotos i/o es penjaran en un núvol.

EscAMPA

El proper 18 de Maig es farà una sortida d’un dia a Santa Creu d’Olorda, Collserola.

Batukada

El Grup de Batukada d’adults demana mes gent per poder fer alguna animació xula.

Comissió de Mobilitat

Falta gent, es pregunta si la parada de l’ autobús finalment para o no. Pendent en la següent assemblea d’ aclarir ho.

Comissió Extraescolars

Es proposa fer un campionat d’escacs a la festa de la primavera o a final de curs. S’enviarà l’ informació corresponent.

Projecte Armari

Les famílies deixen roba però hi ha poca recollida.

Esperen que a la festa de la primavera les famílies s’ animin i agafin roba.

Es queixen que hi ha molta entrega de roba bruta i en mal estat.

Estudien fer la recollida de roba els divendres.

Pressupost 2013

Presenta: Carol García

Hi ha un 81{175fc47ab87f72bb995b0daacf0b872d75b9be42cc290d65222a31bce95be8ad} de famílies que paguen, una mica mes que l’ any passat.

Per tal d’aconseguir el 100{175fc47ab87f72bb995b0daacf0b872d75b9be42cc290d65222a31bce95be8ad} de famílies associades, el curs que ve s’exigirà el resguard de pagament de la quota en el moment de la compra dels llibres a l’escola, ja que l’AMPA aconsegueix el 20{175fc47ab87f72bb995b0daacf0b872d75b9be42cc290d65222a31bce95be8ad} de descompte pels seus associats.

La Carol buscarà mes fórmules per que tothom o quasi tothom es faci soci.

Desprès de repassar el pressupost en totes les partides, s’ aprova per unanimitat.

Comissió Groga

Es fa una votació per formar part de la “Xarxa d’ Escoles Grogues a Sant Cugat.”

A la votació hi ha 33 afirmatius i 2 abstencions.

Es decideix per majoria el vot favorable de l’AMPA a que l’escola Ciutat d’ Alba s’adscrigui a la Xarxa de Escoles Grogues de Sant Cugat. Aquest acord passarà al Consell Escolar per finalitzar el procés

Per finalitzar es comunica que l’equip directiu ens ha dit que l’ Institut adscrit a l’escola és l’ Arnau Cadell.

La reunió finalitza a les 22.00h

setembre 2020