29 novembre, 2013

3ª ACTA ASSEMBLEA ORDINÀRIA

Data: 30/05/2013 , a les 20.00h

Assistents:

Gabriela Rosales Cura, Caterina pèrez, Rosa Quesada Martinez, Jordi Tomillero Corachán, Silvia Vilar Morales, Natàlia Gómez, Rebeca Martín, Sofie Vandereycken, Vika Kleiman, Gemma Cera Vieta, Joana Astalo, Cristina Viñallonga, Belen Mongrell, Marta Barbarà, Lesley Ann Daniels, Carlos Franganillo, Karin Herbolzheimer, Carol García, Cristina Garcia, Judith Güell, Ana Blasco.

S’ excusa la Presidenta del AMPA: Margarida Rodriguez Vílez,

Modera: Ana Blasco

ACTA:

En primer lloc es fa la lectura de l’acta anterior, corresponent a l’ acta anterior i s’aprova per unanimitat. Llegida per Carol García.

En relació al projecte Biblioteca, la Juana Astalo , membre de la comissió explica que s’ ha arribat a que 4 dies a la setmana, una persona de Vostra Cuina, farà el servei de vigilància pels nens de primàra, una hora i el divendres i haurà servei de préstec amb els pares.

Està previst decorar el espai.

A continuació la Vika Kleiman fa valoració festa primavera:

• La Vika Kleiman deixa la comissió de festes i la remplaça la Gaby Rosales
    • Va ser un èxit,
    • A un cost molt baix,
    • Es van recaptar 248€
    • Es reclamava un bar amb begudes fresques, es valorarà per l’ any que be.
    • Es demanen 6 persones mes per la comissió ja han hagut quatre persones de baixa i es te que fer la crida el mes aviat possible ja que es te que organitzar la festa de Benvinguda al juliol.
    • Es proposa que els nens mes grans facin de voluntaris per portar els tallers.

La Marta Barberà proposa que,   perquètothom participi ,es faci la idea de l’ Escola Taber de Barcelona i es que un curs, per exemple segon, prepari aquell any la festa, a les hores com tothom te que passar per aquest curs, tothom s’ implica.

Aquesta idea va agradar i es te que estudiar per l’ any que be.

Sopar de fi de curs:

• El projecte sopar fi de curs ho asumirà la Junta Ampa amb la colaboració de voluntaris i comissio festes i menjador.

• Es comenta el menú: Amanida + Fideua+ Gelat
    • Es comenten els costos de les begudes es valora conjuntament el preu. S’ introdueix “el Mojito” com a consumició.
    • Es parla de les cues del l’ any passat al bar i es demana mes organització en aquest tema,
    • Es diu que no van quadrar el consumit amb lo venut, va haver fuita de consumicions i es demana més control. Aquest any els tiquets del Bar es vendran a part de les begudes, de tal manera que el servei no interferi en el cobrar.
    • Vika demana, que la Batukada adults es quedi refractat en el programa. Es pren nota i es posarà en programa.

Escampa: Presenta Betlem Mongrell

• S’ han fet 2 excursions, va haver diferència d’ asistencia entre les dues. La segona sortida va coincidir amb el dia de la mare i es tenia que arribar amb vehicle propi.
    • L’ Any que be es proposarà fer una acampada de Cap de Setmana familiar.

Cercavila: S’ excusa la Rosa Moreno, presenta la Natalia Gómez

• Es te que parlar amb la Mercè per tenir la nostre cucafera. Es un projecte escola i és l’ escola qui te que inclourel en el programa curricular dels nens. Pendent de parlar ho.
    • La Cercavila va ser un èxit i l’ acompanyament de la Batukada va ser molt encertat.

Comissió Groga: presenta la Caterina Pérez

• S’ han coordinat amb totes les Comissió Grogues de Sant Cugat.
    • Es fa jornada contra la MUNCE, el proper 2 de juny, sortiran des de l’ escola i acaben als jardins Collfavà davant del CAP. Estan coordinades totes les escoles de Sant Cugat.

Demanen voluntaris per ajudar ja que estan en un moment de molta feina

Venta de llibres: Presenta la Cristina García

• Es farà el 5 de Setembre a l’ escola. Com l’ any pasat ho proveera llibreria Abacus.
  • La llista la donaran el últim dia de curs amb els preus i horaris de recollida.

Es demana fer una guia de que fan les comissions quins camps hi dediquen, els membre que la composen. Ja que hi ha cada vegada menys implicació i es necessiten mes persones, en general.

La Gemma Cera i Marta Bonet (Comissió Blog), proposen de fer un petit vídeo de l’AMPA, de 1 minut penjar lo al youtube amb un missatge personal i curt de qui és l’ AMPA i el que representa….

Pregs i preguntes:

Karen. Perquè es valoren els tallers de migdia, futbol, aeròbic…? No troben sentit, però si es valoren els hàbits. Els assistents volen que no s’ avaluï.

Estan els ordinadors per actualitzar, volen saber si s’ ha fet us i si s’ha de fer aquest manteniment.

Rètol entrada de l’ escola: Es tindria que pintar.

Pressupost escola de necessitats versos AMPA.

Preocupació per la transmissió pessimista que es va fer des de l’ escola el dia de portes obertes. Els pares van tenir una sensació de desànim i això ha repercutit en les inscripcions. No es bo per l’escola donar aquesta imatge ja que desprestigia molt la nostra escola i no es així

Preocupa que no hagin racons als petit. Es una gran mancança.

Es demana intervenir els pares en portes obertes per fer una acollida i una ajuda a l’ escola

Demanem reunions cada 3 mesos amb delegats

Demanem un vincle de comissió interna de l’escola amb les comissions de l’ AMPA tal com es va tenir anys passats.

Acaba la reunió a les 23.00h