5 desembre, 2019
Amunt les Eines !!!
AFA / Butlletí / Escola / Notícies

Des de la comissió de pati volem impulsar la transformació dels espais de l’escola. Aquesta desitjada transformació no és tasca fàcil i requereix d’una entesa entre mestres i families per crear l’escola que volem. És un procés llarg, i cal , més enllà de la intervenció física, un canvi de mentalitat i de percepció de com els patis son una eina educativa molt potent que podem modelar per tal que esdevingui un espai d’aprenentatge que s’adequi a totes les necessitats i sensibilitats.

Al mateix temps, entenem que la comunitat educativa la formem totes, alumnes, claustre, famílies i personal que treballa a l’escola. És per això que pensem que una jornada de bricolatge ens ajuda a ser partícips del projecte comú. Davant les mancances de les administracions públiques o per peticions expresses del professorat, creiem que la nostra participació activa amb una jornada com aquesta és una manera més de fer escola !

La segona jornada d’Eines Amunt pretenia respondre a aquestes dues premises.

I dissabte passat, 30 de novembre, unes quantes families de l’escola es van implicar de valent en fer una mica millor l’escola.

Es van fer dues grans tasques d’interior, espais de pintura imantada a totes les aules d’educació infantil i cablejat per penjar produccions dels alumnes als dos pisos d’educació primària.

I diverses tasques als patis.

Feines de reparació com el repintat d’un dels murs de l’entrada i dels espais de joc dels escacs i tres en ratlla gegants,  i arranjament de les xarxes de totes les porteries.

Actuacions transformadores del pati com la instal·lació d’una cuineta de fusta al pati de primària ( operativa a partir de la propera setmana ) , pintura moral del Bambino di Alba en un dels murs del pati ( a mitges ) i la creació d’un espai de jocs pintats al terra a tocar de l’hort.

Tot va estar ben amenitzat per bona música i una xocolatada. Petits i grans vam compartir una jornada matinal esplèndida.

Potser ens van mancar mans per poder fer més, però la tasca realitzada és innegable.

Volem agrair totes les families que hi van participar, amb ganes, molta feina i una gran il·lusió.

I per recordar.ho aquests dies heu pogut veure les imatges de la jornada a l’entrada de l’escola i us deixem un altre petit tast aquí :

octubre 2020
« set.