3 juny, 2009
Comissions

La organització executiva de l’AMPA consta de les següents comissions:

Comissió de menjador

Aquesta comissió està integrada per pares i mares de l’AMPA, una mestra de l’equip directiu i per part de l’empresa el coordinador. S’ha fet un seguiment del funcionament del menjador i monitoratge amb reunions mensuals. S’ha fet un pla anual de funcionament i un projecte de menjador per definir el bon funcionament d’aquest. Cada mes l’empresa ha facilitat els menús a l’AMPA amb suficient temps per la seva aprovació o posible rectificació. Dins d’aquests menús s’inclouen els berenars diaris del nens.

menjador@escolaciutatdalba.cat

Comissió d´informática

Encarregada de proporcionar les eines i assessorament a nivell tècnic per fer crèixer la web de l’escola, així com per gestionar internament tota la documentació generada per l’AMPA, el.laboració de cal.lendaris i víes de comunicació electrònica.

informatica@escolaciutatdalba.cat

Comissió d´activitats extraescolars

Comissió formada per pares i mares de l’escola, un membre del personal docent i una coordinadora de l’empresa Vostra Cuina S.L. , empresa que gestiona totes les activitats extraescolars i els casals. Aquesta comissió organitza les activitats extraescolars i els casals que s’ofereixen al llarg de l’any i s’encarrega de fer un seguiment per assegurar el bon funcionament de les mateixes.

extraescolars@escolaciutatdalba.cat

Comissió de festes

Aquesta comissió està integrada per pares i mares de l’AMPA i treballen juntament amb l’equip directiu i el claustre. L’objectiu d’aquesta comissió és planificar i organitzar festes fora de l’horari escolar, dedicades al enriquiment dels nens i la comunicació entre les famílies i escola; i ajudar en la celebració de les festes dins del horari escolar i pròpies del calendari de l’escola.

Festes que s’organitzen o on es col·labora:

Berenar benvinguda a les noves famílies i mestres de l’escola, la Castanyada, Santa Cecília, la festa de Nadal, Sant Jordi, la Festa de la Primavera i la Festa de final de curs. Aquesta comissió, igual que la resta de comissions, possibilita una implicació més directe de las famílies en el funcionament de l’escola.

festes@escolaciutatdalba.cat

Comissió de mobilitat

Aquesta comissió treballa per tal de millorar l’entorn i els accessos a l’escola. Com que l’edifici de l’escola només té un any de vida, hi ha alguns punts d’accés que cal millorar. Estem fent el seguiment de les demandes efectuades a l’Ajuntament en relació amb aquest tema i també hem presentat 82 instàncies per demanar-li l’adequació del camp que hi ha davant de l’entrada de l’escola. Atès que l’escola no disposa de transport escolar subvencionat, de cara al curs vinent ens continuarem bellugant per intentar oferir algun tipus de transport per a les famílies que ho necessitin.

mobilitat@escolaciutatdalba.cat

Comissió de biblioteca

Els objectius de la comissió són:
1. Elaborar el projecte de la nova biblioteca de l’escola.

2. Proposar i desenvolupar activitats pel foment de la lectura a l’escola.

3. Col.laborar en la catalogació i organització del fons bibliogràfic de l’escola.

4. Continuar el projecte de socialització dels llibres a primària.

5. Establir relacions amb altres comissions biblioteca d’escoles de sant cugat i altres projectes d’aquest àmbit.

Busquem voluntaris!

biblioteca@escolaciutatdalba.cat

Comissió de delegats de classe

El seu objectiu és facilitar la comunicació entre els diferents grups classe i la junta de l’AMPA en tots aquells aspectes que puguin afectar el conjunt de pares d’una classe. Els pares de cada classe elegeixen un delegat de classe, que estableix aquesta via de comunicació per mitjà de reunions periòdiques amb els altres delegats i la representació en la junta de l’AMPA per mitjà del vocal de comissió.

delegats@escolaciutatdalba.cat

Comissió EscAmpa

Organitzem sortides en família a la muntanya un diumenge al trimestre preferentment per Collserola.

Busquem voluntaris per organitzar les sortides.

Mail de contacte: escampa@escolaciutatdalba.cat

novembre 2019