Batucada

Tenim un grup de percussió d’adults  i una de les nostres actuacions més imortants és animar la festa de la primavera de l’escola.  Assagem els dimarts de 20:00 a 21:30. És obert a pares, mares i docents, i tothom hi és benvingut.  T’animes??? Necessitem gent!!!!

Contacte: ampa@escolaciutatdalba.cat

BATUCADA

Coral

L’escola compta amb una coral de pares i mares que assaja únicament per a actuar davant de tots els alumnes una tarda dins l’horari lectiu al Nadal. Es solen fer uns 6 assajos un vespre per setmana començant cap al novembre.
Contacte: Betlem Mongrell

CORAL

Escampa

Proposem sortides i excursions per les famílies de l’escola, a principi de cus fem una proposta de sortides per descobrir Collserola i altres indrets amb els nostres fills i filles. Veniu a gaudir de la natura!
Contacte: escampa@escolaciutatdalba.cat

ESCAMPA

Teatre

El grup de teatre compte de pares i mares de l’escola que preparen 2 obres de teatre inventades  a l’any, per la castanyada i per Sant Jordi. Els assajos es fan un vespre per setmana durant unes setmanes abans de l’actuació, i es representa davant de tots els alumnes de l’escola una tarda en horari esccolar.
Contacte: teatre@escolaciutatdalba.cat

TEATRE

Ciència

El grup de ciència prepara amb l’escola les activitats de la setmana de la ciència al centre. Des de l’any 2013 s’organitza a l’escola una setmana de la ciència que orbita al voltant d’una activitat dissenyada, organitzada i dirigida per mares i pares de l’escola que fan investigació o tenen una formació científica. El grup es reuneix mensualment per preparar 3 tallers dirigits per pares i mares que s’acaben realitzant per als alumnes de 4t, 5è i 6è durant un matí en dia lectiu a l’escola. Tots els pares que vulguin participar en aquesta activitat són benvinguts!!

Contacte: ciencia@escolaciutatdalba.cat

CIENCIA

Campionat d’escacs

El segon trimestre del curs l’AMPA amb la col·laboració voluntària del Manel Martínez, monitor de l’activitat extraescolar d’escacs, organitza des de 2014 el “Campionat d’escacs de l’Escola Ciutat d’Alba”. L’objectiu del campionat és engrescar els nens a gaudir d’aquesta activitat i reforçar el vincle amb l’escola.
Contacte: Joan Naval

IMG_0193_2