Normes d’inscripció i utilització del servei de monitoratge en reunions i activitats
L'Associació de Mares i Pares d'Alumnes (AMPA) posa a disposició de les famílies un servei de monitoratge per acollir els infants quan l'Ampa o l'Escola organitza un reunió o acte amb les famílies. Per fer-lo servir cal acollir-se a unes normes que garanteixen el seu bon funcionament.
Per una bona gestió del servei, es prega que atengueu les següents normes de funcionament:
1 –  El servei s’ofereix a infants de més de 3 anys ( o que cursin P3 a l’escola) i fins a 6è.
2 – La inscripció s’ha de fer obligatòriament mitjançant el formulari que a tal efecte hem habilitat des de l’Ampa.
3 – No serveixen les inscripcions verbals o per mail o fetes directament a Paidos.
4 – La inscripció al servei de canguratge s’ha de fer com a màxim 24 hores abans de la reunió.
5- El dia de la reunió no s’acceptaran els nens que no estiguin a la llista oficial d’inscrits.
6 – Els infants podran berenar o menjar alguna cosa, però les monitores no donaran de menjar els nens i nenes.