Tots som AMPA
L'Associació de Mares i Pares d'Alumnes (AMPA) la formem totes les famílies dels alumnes de l'Escola Ciutat d'Alba. Som una entitat sense afany de lucre que es constitueix com a plataforma de participació dels pares i mares en el projecte de la nostra escola.

La finalitat de l’AMPA és contribuir a la millora de les condicions d’escolarització de l‘alumnat del centre i de la qualitat del sistema educatiu públic, col·laborant amb la resta de comunitat educativa. També pretenem esdevenir un espai de suport i de dinamització a les famílies, facilitant espais per al debat i la reflexió i activitats lúdico-festives.

Les nostres tasques inclouen organitzar serveis complementaris, per això l’AMPA contractem i supervisem la gestió el temps no lectiu del dia a dia dels nostres fills i filles a l’escola. Bon dia, menjador i espai de migdia, esplai de tarda, extraescolars i casals.

esquema

L’AMPA desenvolupem les tasques en equips de treball que formem les famílies, principalment a través de la junta i les comissions i en col·laboració amb l’escola.