2 abril, 2013
Canvis en l’espai de menjador

Pel proper trimestre es presenten les següents propostes i els següents canvis:

• Pol Gómez: aquest monitor se li acaba el contracte el 22/03/2013 i no se li renovarà. Al seu lloc hi haurà una persona que parlarà en anglès tota l’estona de menjador. Aquesta persona servirà a 2n-A en el primer torn i als alumnes de 4r en el segon torn.

• D’altra banda s’ampliarà la jornada d’un dels monitors de tallers que actualment fa 2 hores. Es tracte del Xavi Balañà, tallerista de futbol. Serà ell qui entregarà als alumnes de 4r. Aquest monitor ja coneix aquests alumnes ja que els ha acompanyat en diferents sortides i excursions a més d’estar amb ells en el taller.

Pel que fa a l’organització dels tallers en el 3r trimestre es registren els següents canvis:

• El Martí Nicolau ja no farà el taller de bastons i tornarà a fer de monitor dins del menjador servint als alumnes de 2n-B en el primer torn i als alumnes de 3r-A en el segon torn.

Malgrat que la coordinació del menjador valora molt positivament  el taller de ball de bastons i constata que l’acceptació ha estat molt positiva entre els alumnes, es dóna per finalitzat aquest taller  tot i  que no es descarta tornar-lo a proposar en els propers cursos.

Així mateix es proposen dos tallers nous, el taller musical, liderat per Anna Figueras i el taller d’atletisme, organitzat per Marc Domingo.

També es dóna per finalitzat el taller d’expressió musical que duia a terme Roger Deulofeu. En el proper trimestre aquest monitor es farà càrrec del taller de multiesport.

En relació a parvulari es registren els següents canvis:

Es contractarà a una monitora (Anna Garriga)  per donar suport a  l’estona de dinar dels grups de P4 A i P4 B. Aquesta ajuda quedarà completada amb el reforç de la coordinadora de menjador, Mireia Ferràndiz, que ja reforçava aquests dos grups fins ara de 12:30 a 13:15 hores i que seguirà fent-ho així, a més de donar resposta a les necessitats de tota l’ala de parvulari.

Els canvis citats es resumeixen de la següent manera ( i es presenten en negreta):

Reforç a parvulari (P4 A i P4 B) de 12:15 a 13:45 hores: Anna Garriga

Menjador de primària

Alumnes que atenen a cada torn

Monitor/a

1r Torn

2n torn

Sònia Albi

1r-A

3r-C

Maribel Barba

1r-B