2 febrer, 2016
Carnaval, carnaval …

Avui comencem la setmana de Carnaval a l’escola!  Aquest any, la temàtica del Carnaval és Personatges de còmic.  Això vol dir que al llarg d’aquests dies s’han anat treballant a l’aula les propostes dels diferents grups: activitats plàstiques, treball de textos, d’expressió oral, i molt de còmic per les aules (ja sigui en llibres per agafar idees o en vinyetes i bafarades creades pels nens i nenes).  Qualsevol proposta és benvinguda per preparar-nos.  Aquest migdia hem decorat el vestíbul de l’escola i divendres passat va arribar el Rei Carnestoltes que, per fer honor al tema d’aquest any, és un Tintín ben acompanyat pel seu gosset Milú.  El pregó dels grups de quart va ser d’allò més enginyós i ens van fer ballar a tots i totes.

Les consignes de cada dia són un misteri ben protegit fins a l’últim moment pels alumnes de cinquè que les proposen.  Des d’avui fins dijous, haurem de fer cas a les propostes del Rei Carnestoltes per disfressar-nos, riure una mica i fer bona cosa de gresca i xerinola.  Dilluns amb roba dels pares o de les mares…Què ens tocarà demà??  I així tots els dies fins divendres, dia de la festa grossa.  Tothom disfressat i preparat per a la nostra primera rua pels voltants de l’escola!

De moment, arranquem la setmana amb molta il·lusió i estem preparats per a tot allò que ens ofereixi aquesta boja setmana de Carnaval!

Amunt!

setembre 2020