13 desembre, 2012
CARROSSA DE REIS 2013

Benvolguts i benvolgudes pares i mares d’alumnes de l’Escola Ciutat d’Alba,

Des de l’Associació de Veïns del Barri de Can Mates estem preparant un dues activitats de cara al Nadal i ens agradaria molt poder comptar amb la participació de tots aquells nens i nenes del barri als que els vingui de gust fer-ho. És per això que ens adrecem a tots vosaltres a través de l’escola.

Les dues activitats que estem preparant tenen a veure amb l’arribada de Ses Majestats els Reis Mags d’Orient: una carrossa del barri per la Cavalcada de Reis de Mira-sol i un taller previ per tal que els nens puguin preparar cartes espectaculars per als reis.

1. CARROSSA DE L’AAVV CAN MATES PER LA CAVALCADA DE REIS DE MIRA-SOL

Dia: 5 de gener a la tarda

El barri de Can Mates pertany al districte de Mira-sol i és per això que totes les activitats i festes que ens pertoquen són les de Mira-sol. Fins ara, la cavalcada no ha passat mai per Can Mates i tampoc no hi ha hagut cap carrossa del barri. La condició del districte per fer passar la cavalcada per Can Mates era que féssim una carrossa pròpia. Així que, a més a més de que ens fa molta il·lusió fer-ho, hem decidit tirar-ho endavant per tal que els nens i nenes de tot el barri puguin gaudir dels reis passant a tocar de casa seva. Per tant, GRÀCIES A QUE FEM UNA CARROSSA PRÒPIA DEL BARRI, LA CAVALCADA PASSARÀ PER CAN MATES.

I us convidem, als nens i a les nenes del barri, a anar a sobre d’aquesta carrossa, tirant caramels a tots els que vinguin a veure’ns. En funció de quants nens vulguin anar-hi es faran torns, per tal de donar l’oportunitat també als més petits d’anar a dalt de la carrossa. La invitació és oberta a nens i nenes del barri de Can Mates fins a 6è de primària.

2.TALLER DE CARTES + PATGE REIAL + XOCOLATADA

Dia: 28 de desembre

Hora:16-20 hores

Lloc: Sala polivalent de la Biblioteca de Mira-sol Marta Pessarrodona

Pel dia 28 a la tarda estem preparant un taller per als nens i nenes del barri: engalanarem les cartes pels reis i farem sobres especials per posar-les. Comptarem amb la presència d’un patge reial com a representant de Ses Majestats i l’IMBISS prepararà una xocolatada popular.

Tots i totes esteu convidats!

Per a més informació, visiteu el nostre blog:

També podeu posar-vos en contacte amb nosaltres: aavvcanmates@gmail.com o laugorna@gmail.com

Aprofitem per saludar-vos ben cordialment,

Laura Gonzalvo

Secretària de l’AAVV Can Mates