19 desembre, 2010
Donació d’aliments

Benvolguts tots i totes,

En primer lloc, volem donar les gràcies a totes aquelles famílies que ja heu contribuït amb la recollida d’aliments que estem fent aquesta setmana. Com haureu vist, a  aquestes alçades ja hem engegat motors, però encara ens quedem tres dies per anar augmentant el lot. Per això mai no és tard.

Així doncs, aquells que encara no us heu animat, us recordem que fins el divendres teniu temps de fer la vostra contribució amb la recollida d’aliments. Com ja sabeu, els aliments més adequats són pasta, caldos, llet, llegums, oli, galetes, … és a dir tot allò que no es fa malbé i aporta més nutrients. El punt de recollida és entrant a l’escola, a mà dreta.

Aprofitem també per dir-vos que el proper dia 23  de desembre el Banc dels Aliments i Catalunya Ràdio organitzen per tercer any consecutiu el Tió Solidari a la Plaça Catalunya de Barcelona. Des de Sant Cugat, amb els ferrocarrils hi sereu en un moment i l’esdeveniment dura tot el dia. Adjuntem un link amb més informació:  http://www.catradio.cat/noticia/4770/Tio-Solidari-2010

La gent del Banc dels Aliments ens recomana que hi assistim especialment amb els nens (aquells dia ja no tenen escola). Nosaltres ens hi aproparem per veure com funciona. La idea és que els propers anys i amb més temps ens hi puguem involucrar també com a voluntaris.

Finalment, us volem dir que si algú de vosaltres vol tenir més informació de les activitats que organitza el Banc dels Aliments podrà trobar-la al seu web www.bancdelsaliments.org i també ens podeu demanar tríptics informatius.

Salutacions i moltes gràcies a tots un cop més.

Comissió de Solidaritat