Festes
Ens agrada celebrar, celebrem les tradicions i la vida de la comunitat educativa de la que tots i totes formem part:

Festa de Benvinguda:

Donem la benvinguda a les noves famílies, sobretot a les de  P3, un divendres d’octubre a les 16:30. Berenem a l’escola tots plegats amb allò que entre tots portem per compartir. Aquesta festa l’organitzen les famílies de P5 amb el suport de la comissió de  festes, la junta i els mestres de P3.

La Castanyada:

Celebrem la tradició de la Castanyada (completar: panellets, pa de tardor,…)- Algunes famílies voluntàries couen castanyes durant el matí, que abans han anat portant totes les famílies de l’escola. A la tarda mares i àvies, disfressedes de castanyeres, porten castanyes als cursos més petits. Aquesta festa és en horari escolar, i l’organitza l’Escola amb la col·laboració de les famílies a través de la comissió de festes.  A més a més, durant una tarda d’aquella setmana mares i pares de parla anglesa expliquen contes en anglès a les classes de primària.

Santa Cecília, la festa de la Música:

La música omple l’escola, ja que els músics de l’escola (siguin alumnes, pares, mares o mestres) ofereixen concerts per a tots els alumnes durant un matí a finals de novembre. Aquesta festa l’organitza l’Escola amb la participació de músics voluntaris i el suport de l’Ajuntament.

La Cantata de Nadal:

Acomiadem l’any amb un concert. Els alumnes preparen una cantata per les famílies i els pares i mares de la coral també es preparen un concert per als alumnes. Aquesta festa l’organitza l’Escola amb la col·laboració de la Coral de mares i pares.

Carnestoltes:

Anticipant l’arribada del Rei Carnestoltes cada any rebem la visita de la Vella Quaresma. El dia de Carnestoltes fem una rua de disfresses i —(completar). Aquesta festa l’organitza l’escola.

La Festa de la Primavera:

Donem la benvinguda a la primavera amb una festa  en la que s’ofereix un gran ventall d’activitats per als infants. Cada any les activitats giren al voltant d’una temàtica diferent (el circ, el cinema, l’esport, etc.). La festa conclou amb una actuació del grup de batucada d’adults i un aperitiu de germanor.  També s’obre l’armari d’intercanvi de roba i la biblioteca. Aquesta festa l’organitzen les famílies del curs de 3r, amb el suport de la comissió de festes, la Junta i l’Escola.

La setmana de la Ciència:

Ens agrada aprofundir en el coneixement a través de l’observació i l’experimentació. Durant tota la setmana es realitzen activitats científiques al voltant d’un tema i l’ultim dia, a més, els pares i mares de la comissió científica preparen uns tallers d’experiments per tal que els alumnes experimentin directament el mètode científic.  La setmana de la ciència és organitzada per l’Escola  i les famílies de la comissió de ciències.

La setmana de Sant Jordi:

L’escola celebra uns Jocs Florals..(completar).

El grup de teatre de mares i pares participa en la celebració amb una obra de teatre que es representa davant de tots els nens de l’escola. Altres pares i mares voluntàries expliquen contes als diferents cursos. Aquesta festa l’organitza l’escola , la comissió de festes i el grup de Teatre.

La Festa de final de curs:

Acomiadem el curs i diem adéu als alumnes de sisè amb una festa en què es fan exhibicions dels tallers que els alumnes han fet al temps de migdia, fem un sopar de germanor, concerts i ballaruca. Sempre hi ha una barra de bar.  Organitzen les famílies del curs de 5è, que recullen fons per a les colònies de 6è de l’any següent, amb el suport de la comissió de festes, la Junta i l’Escola.

novembre 2018
« set.