22 novembre, 2019
La castanyera vol anar a Hawaii
AFA / Butlletí / Butlletí 2019 / Escola / Notícies

La Castanyera somiava que anava a Hawaii….i és que amb aquesta calor en ple novembre….

Ho somiava en un sofà i davant de tots els alumnes de l’escola.

El passat divendres 8 de novembre, la “Companyia” de teatre de l’escola, formada per mestres i mares i pares,  va oferir dues representacions de l’obra “La Castanyera vol anar a Hawaii”

Nenes i nens van gaudir de valent amb la croada de la castanyera per acabar amb el mal de les pantalles. Amb tota la família enganxada a tauletes, videojocs, ordinadors, xarxes socials o tele-porqueria, la  Maria Castanyera estava ben desesperada.

I d’un dia per l’altre, un mal estrany  apareix. De bon matí es miren, s’espanten i fan un crit : Que ens ha passat ? Tenim el cap quadrat !!!!!  La Maria i l’avi Joan, se’ls miren, ells ja ho saben que ha passat ! Heu tingut un brot d’excés d’exposició als píxels !!! La solució, una sortida al bosc !

I  de tot se n’aprèn.  Recordeu el consell de la Maria castanyera:….

Les pantalles no són dolentes si se’n fa un bon ús i no un abús, i per això us canto aquest blues :

I amb aquesta cançó va acabar l’actuació. I una explosió d’alegria i il·lusió !

L’experiència ens anima a continuar amb el teatre i emplacem a tota la canalla a trobar-nos de nou per Sant Jordi !

I totes les mares i pares que us voleu afegir a la comissió de teatre, no dubteu, ens ho passarem moooolt bé. Ens trobareu en aquest correu . teatre@escolaciutatdalba.cat

I per celebrar-ho……ens fem una selfie ! ?

desembre 2019
« jul.