23 abril, 2014
La Escola Ciutat D’ Alba al Tot Sant Cugat

Desde la comisión del ARMARi  del AMPA, hemos enviado un artículo al tot sant cugat (texto debajo) para dar visibilidad a un proyecto de la Escola Ciutat D’ Alba

Y se ha publicado un comentario en el Tot Sant Cugat

pincha aquí:

Des de l´AMPA de l´Escola Ciutat D´Alba neix el projecte “ARMARI”.

Un projecte que reuneix dues idees en una mateixa via d’acció.

Fomentar el consum responsable a través de l’intercanvi de roba infantil i a la vegada donar suport a la comunitat a través l’exercici solidari.

En una època de dificultats econòmiques com la que es viu en aquest moment a Catalunya i a Espanya es mostra com una proposta a valorar.

L´Escola ofereix un espai dins de les seves instal.lacions en el que a través d´una estructura mínima, s´ofereix la roba que és donada per les mateixes famílies de l´escola.

S’entreguen i es reben kits de roba que ja no és útil a causa del canvi de talla dels nens, que estigui en un estat que es pugui donar i pugui ser reutilitzada per una altra família. El canvi de talla succeeix a tal velocitat que la roba moltes vegades està quasi nova.

El projecte funciona amb voluntaris -pares i mares de la mateixa escola- que un cop per setmana reben la roba i ofereixen ajuda a qui ve a recollir peces de roba per emportar-se.

El projecte, sense ànim de lucre, té bona acollida dins la comunitat de l’Escola Ciutat d’Alba; activant la cultura de la reutilització de roba, trencant el mite que tot allò que ja està usat és lleig i vell.

Els diners recaudats (les famílies que recullen roba sensa donar packs-kits?, paguen la voluntat o bé un preu simbòlic de 1 a 3 euros) seran reinvertits en el mateix projecte per algun curset senzill com aprendre a fer baixos, tallar bates o d´altres tècniques de costura senzilles; o si es dóna el cas, comprar una màquina de cosir que pogués ser utilitzada per les famílies de l´escola.

Per qualsevol consulta escriure a: armari@escolaciutatdalba.cat

Vika Kleiman -coordinadora del projecte Armari. AMPA Escola Ciutat d´Alba-