6 març, 2021
Omplim el carrer de color ! Visca la peatonalització !
AFA / Butlletí / Escola / Notícies
Divendres 5 de març, dos quarts de cinc de la tarda,  els alumnes van sortint  i enfilen  cap a l’entrada principal de l’escola. No sentim el soroll dels cotxes, però si les veus de nens i nenes engrescats, ens agrada aquest xivarri ! El carrer es va omplint, hi ha qui corre, qui passa sobre una o dues rodes, qui juga amunt i avall,… Apareixen guixos i el gris de l’asfalt es va transformant. Colors i formes omplen el nou espai, somriures i rialles,  il·lusió i alegria.
L’hem fet nostre !
El  tram del carrer Pere Ferrer on es troba l’entrada principal del centre és, des del dia 1 de març, un carrer peatonalitzat.
La proposta impulsada des de l’AFA per tal de poder guanyar un espai de socialització a l’entorn de l’escola, es va aconseguir acordar amb l’ajuntament  el curs passat, després de molts anys i la tasca de moltes persones. La seva execució però, va quedar ajornada, primer per la irrupció de la pandèmia, i a continuació per les obres del menjador del centre.  Ara que ja tenim el nou menjador i la nova cuina, ha arribat el moment de tenir un carrer lliure de cotxes.
Aquesta fita tant desitjada és una oportunitat magnífica de recuperar el carrer per a les persones. Una millora de l’entorn escolar en tots els sentits !
Hem aconseguit un nou espai de trobada, de joc i conversa, net i ambientalment protegit, un espai que ens dona aire, segur i lliure de cotxes,  un espai per viure’l.
Ens hauria agradat molt poder celebrar amb una festa grossa aquesta gran notícia, però la situació actual no ho fa possible.
No volíem deixar de celebrar-ho i  aquest divendres ho vam fer plegats !
Moltes gràcies a totes!
Amunt !!!