22 febrer, 2017
“To learn or not to learn”. Xerrada sobre l’aprenentatge de l’anglès
AFA / Agenda
El proper dimecres 22 de febrer es farà la xerrada "To learn or not to learn. Com aprenen l'anglès els infants i com podem afavorir-ho" a càrrec de la Dra. Àngels Llanes, professora de Lingüística Aplicada de la Universitat de Lleida.

En aquesta xerrada, la Dra. Llanes explicarà els motius del nivell general dels alumnes catalans en llengua anglesa, ens indicarà quines són les evidències que la lingüística té de com els infants aprenen l’anglès, quins són els mètodes que es poden utilitzar i quines són les accions que podem fer les famílies per afavorir que els nens i nenes aprenguin bé aquesta llengua.

Aquesta xerrada neix de la preocupació d’algunes famílies arran de l’oferta d’extraescolars d’anglès que enguany l’escola té. En algunes reunions, i sobretot, a la darrera assemblea de l’AMPA de l’any passat, hi va haver alguns debats sobre aquest tema i ens va semblar interessant poder aportar un coneixement objectiu sobre l’aprenentatge de l’anglès per tal que les famílies tinguessin més informació alhora d’afrontar el repte de l’aprenentatge dels idiomes estrangers.

La xerrada és gratuïta i no cal inscripció prèvia. L’AMPA oferirà el servei de canguratge a les famílies de l’escola que vulguin assistir a la xerrada i necessitin portar els infants. A través dels delegats i delegades de cada classe us facilitarem el formulari d’inscripcions per sol·licitar aquest servei.

setembre 2020
« jul.