26 novembre, 2018
Vaga de dijous 29 de novembre
Escola / Notícies

Benvolgudes famílies,

Les escoles públiques de Sant Cugat del Vallès, acorden de manera unànime el comunicat de vaga en el qual us informem que les organitzacions sindicals USTEC, ASPEC i  CGT Ensenyament  han convocat una vaga a l’ensenyament públic, per al dijous, dia 29 de novembre de 2018.

La vaga va dirigida a tots els treballadors i treballadores docents del sector públic així com també al personal laboral,  ja que la demanda que es fa és revertir les retallades que es van aplicar des del primer moment de la crisi i que encara no han estat revertides (tot i el creixement econòmic dels darrers anys).

Com ja sabeu, el personal de l’escola pot exercir el seu dret a vaga no venint a treballar el dia de la convocatòria de vaga. Cap persona que faci ús del seu dret a vaga pot ser obligat a informar-ne prèviament.

En el cas que hi hagi membres de l’equip de mestres que facin vaga, l’escola cobrirà les absències amb els reforços de què disposa quotidianament, mantenint el funcionament general del centre, sempre que es pugui.

En el cas que hi hagués una majoria de mestres que exerceixin el seu dret a vaga, des de l’escola s’actuarà segons marca el Departament:

• Funcionaran i es garantiran els SERVEIS MÍNIMS.
  • Per tant, a l’escola hi haurà, com a mínim:
    • Una persona de l’equip directiu.
    • Un docent per cada sis aules.
  • No s’avançarà currículum, ni contingut, ni es realitzarà cap tipus d’examen.
  • No es compatibilitzaran les faltes d’assistència dels alumnes.
  • Quedaran anul·lades les entrevistes amb les famílies (tutoria), fins a nou avís per

part del mestre/tutor.

A hores d’ara, i amb la informació que tenim, creiem que la jornada de dijous transcorrerà amb normalitat.  Tot i això, us recordem que cap persona que faci ús del seu dret a vaga pot ser obligat a informar-ne prèviament, motiu pel qual no podem garantir cap informació.

Atentament,

Equip directiu