15 desembre, 2015
Vine al Quinto de l’escola!

El proper divendres, 18 de desembre, tornarem a gaudir com cada Nadal del nostre Quinto particular.  Per als qui no heu jugat mai, es tracta d’un joc molt popular a les terres del Vallès, que ocupa un espai en la tradició nadalenca del nostre poble.

Nosaltres celebrem el quinto per partida doble.  Una tarda, la del divendres, fora d’horari escolar per tal que tothom que vulgui hi pugui participar, que pretèn fer-nos passar una bona estona i recollir dinerets per al viatge dels grups de sisè.  I un matí, el de l’últim dia de classe, només reservat per a l’alumnat, que ens permetrà gaudir dels lloros en exclusiva i amb un bon grapat de xocolata per als guanyadors i guanyadores.

Ens queda poc per acabar el primer trimestre.  Així que tothom preparat per a celebrar el Nadal a l’Escola Ciutat d’Alba!